• Asseco WAPRO
  • Nowoczesne systemy zarządzania

Finanse i księgowość WF-FaKir BUDŻET

Spis treści

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Program finansowo ? księgowy dla sektora finansów publicznych WF-FaKir dla Windows wariant BUDŻET

Program WF-FaKir dla Windows wariant BUDŻET jest programem finansowo ? księgowym wspomagającym zarządzanie finansami w jednostkach budżetowych. Podstawą dla zastosowanych w programie rozwiązań są przepisy zawarte w ustawie o finansach publicznych oraz przepisach wykonawczych do niej.

System jest rozwinięciem programu WF-Fakir wariant PRESTIŻ, posiada jego pełną funkcjonalność a dodatkowo szereg rozwiązań specyficznych dla jednostek budżetowych oraz form organizacyjno-prawnych gospodarki pozabudżetowej, tj. zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych jednostek budżetowych. Program umożliwia w tym zakresie:

  • Tworzenie i obsługę klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów ? według:
    • klasyfikacji tradycyjnej ? w podziale na działy, rozdziały i paragrafy oraz dodatkową, własną analitykę definiowaną przez użytkownika;
    • klasyfikacji zadaniowej ? w podziale na funkcje, zadania, podzadania i działania (opcjonalnie);
  • Definiowanie budżetu jednostki. W ramach klasyfikacji możliwe jest szczegółowe definiowanie rocznego budżetu, wraz z ewidencją kolejnych zmian dokonywanych w pierwotnym planie
  • Pełną kontrolę wykonania budżetu jednostki na każdym etapie.
  • W procesie rejestrowania dokumentów księgowych istnieje możliwość:
    • Wiązania zapisów z określonymi paragrafami budżetowymi.
    • Deklarowania kwoty zapisu jako dochód/wpływ, wydatek/koszt/zaangażowanie, środki pieniężne). Pozwala to w dalszym procesie przetwarzania danych na dokładną analizę operacji nie tylko w obrębie klasyfikacji ale także rodzajów wykonywanych operacji.
  • Księgowania równoległe. Dokonywanie wymaganych przez przepisy księgowań równoległych na konta pozabilansowe, automatyzując na jego żądanie niezbędne czynności.
  • Rozrachunki. W module rozrachunki program opcjonalnie pozwala na ręczne lub automatyczne wiązanie transakcji zarówno:
    • w obrębie kont księgowych, ale także
    • w obrębie tych samych paragrafów budżetowych.
  • Fakturowanie. Aplikacja posiada wbudowany prosty moduł fakturujący, pozwalający na wystawianie, drukowanie i ewidencję wystawianych faktur VAT oraz ich późniejsze, automatyczne księgowanie z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.
  • Sprawozdawczość budżetowa. Program pozwala na wykonanie szeregu raportów uwzględniających specyfikę rachunkowości budżetowej. Raporty te umożliwiają analizę zapisów od strony:
    • dokumentów i kont księgowych,
    • pozycji klasyfikacji budżetowych.
    Użytkownik może ponadto definiować własne raporty, dla których źródłem danych będą kwoty przypisane do określonych kont i paragrafów budżetowych.
  • Eksport sprawozdań. Program umożliwia także eksport sprawozdań w formacie elektronicznym (Besti@, JB, JST) oraz przygotowanie sprawozdań zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

Poza wyżej opisaną funkcjonalnością programu związaną ze specyfiką rachunkowości budżetowej program posiada wiele ważnych uniwersalnych funkcjonalności, istotnych w rachunkowości. Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany był na:

  • pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie;
  • udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo ? księgowych;

Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:

  • mechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków;
  • automatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów;
  • mechanizmów automatycznie dekretujących ?koszty do rozliczenia w czasie? (np. prenumeraty, abonamenty itp.);
  • mechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych);
  • mechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe;
  • moduł tworzenia raportów użytkownika;
  • szereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych;

Wraz z rosnącymi wymaganiami stawianymi współczesnej księgowości, do których należą między innymi:

  • stały monitoring kosztów;
  • nadzór nad rozrachunkami, zobowiązaniami i należnościami;
  • wykorzystanie danych księgowych do różnego typu analiz;
  • planowanie, na podstawie aktualnych danych finansowo ? księgowych oraz analizy danych historycznych;

program został wyposażony we wbudowane moduły takie jak:

  • moduły rozliczania projektów;
  • moduły ewidencjonowania przychodów i kosztów w zdefiniowanych przez użytkownika miejscach powstawania przychodów i kosztów (tzw. MPK), które niezależnie od możliwości rejestrowania kosztów na kontach księgowych zespołu 5, umożliwiają dodatkowe ich rejestrowanie w innym układzie, w sposób bardziej szczegółowy. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne analizowanie rentowności poszczególnych obszarów działalności jednostki;
  • moduły analizy wskaźnikowej;
  • moduły umożliwiające tworzenie własnych zestawień użytkownika, pozwalające na sporządzanie rozbudowanych zestawień jak na przykład zestawienie szczegółowych rachunków wyników, analiz rentowności poszczególnych rodzajów działalności jednostki i dowolnych innych zestawień opartych o dane finansowo - księgowe;

Dodatkowo istnieje możliwość poszerzenia możliwości analitycznych systemu poprzez rozbudowanie go o program WF-Analizy. Po zainstalowaniu programu WF-Analizy na wspólnej bazie z programem WF-FaKir dla Windows dodatkowo można uzyskać możliwość wykonywania przekrojowych, wielowymiarowych analiz w postaci czytelnych zestawień tabelarycznych lub / i wykresów, niezbędnych do oceny zmian trendów procesów zachodzących w jednostce, analiz porównawczych i innych.

Korzyści z użytkowania programu WF-Fakir w wariancie BUDŻET

  • profesjonalne zarządzania finansami zgodnie z ustawą o finansach publicznych
  • łatwiejsza klasyfikacja dochodów i wydatków
  • możliwość powiązania zapisów z określonymi paragrafami budżetowymi
  • raportowanie i sprawozdawczość zgodna z wymogami Ministerstwa Finansów
  • możliwość raportowania w formacie elektronicznym
  • współpraca programów ułatwiająca wymianę danych
  • intuicyjna instalacja i obsługa

 


 

 

 

 

 

 

  

 

 

WF- FaKir BUDŻET - Nowoczesna technologia

Gwarancją stabilności, wydajności, skalowalności i bezpieczeństwa danych jest zastosowanie w przetwarzaniu danych technologii klient-serwer, opartej na serwerze baz danych MS SQL Server firmy Microsoft. Efektem jest znaczny skok prędkości przetwarzania informacji oraz poprawę stabilności i bezpieczeństwa danych. Dodatkowo, z uwagi na fakt, że program pracuje pod kontrolą systemu Windows powstają nieograniczone możliwości przetwarzania danych zawartych w systemie przez inne aplikacje Windows (MS Excel, MS Access,itp.), a także wykorzystania Internetu jako medium do komunikacji z partnerami handlowymi (oferty na stronach www, wymiana dokumentów, zamówienia on line, sklepy internetowe). Wszystko to składa się na nowoczesny i zaawansowany technologicznie produkt, który może zaspokoić potrzeby zarówno małych firm jak i tych większych, bardziej wymagających.

1. Stabilny, wydajny, skalowalny i otwarty.

Aplikacja może pracować zarówno na pojedynczym stanowisku jak i w sieci komputerowej. W małych instalacjach, gdzie wymogi związane z wydajnością serwera baz danych nie są zbyt wygórowane a rozmiar bazy danych nie przekracza 10 GB znakomicie sprawdza się wersja Microsoft SQL Server 2012 Express Editions (wersja bezpłatna). Rozwiązanie charakteryzuje się małymi wymaganiami sprzętowymi, dużą wydajnością i stabilnością.

W wersjach sieciowych, w firmach mających wyższe wymagania związanych z wydajnością serwera lub gdzie rozmiar bazy danych przekracza ww. 10 GB stosuje się Microsoft SQL Server 2012 w wersji Standard lub Enterprise, które dodatkowo gwarantują szybszą obsługę dużej ilości użytkowników oraz większą szybkość przetwarzania dużych ilości danych.

Dzięki temu możliwa jest rozbudowa własnego systemu wraz z wzrostem firmy od pojedynczej instalacji na jednym komputerze, po wielostanowiskowe instalacje sieciowe z wykorzystaniem wydajnych wieloprocesorowych serwerów.
Więcej szczegółów na temat Microsoft SQL Server 2012 znajdą Państwo się na stronie:www.microsoft.com/poland/sql/default.aspx

2. Przyjazny i ergonomiczny interfejs użytkownika, elastyczny i łatwo konfigurowalny

Przejrzysty interfejs programu w pełni wykorzystuje zalety środowiska Windows. Mnogość opcji konfiguracyjnych pozwala na przystosowanie aplikacji do specyficznych wymagań użytkownika oraz zapamiętanie takiego układu jako prywatną, domyślną konfigurację. Dotyczy to większości okien programu. Zadbano przy tym o prostotę i ergonomię obsługi programu, szybki i wygodny dostęp do najczęściej używanych funkcji. Ogromną zaletą programu , zwłaszcza dla dotychczasowych użytkowników wersji DOS-owej, jest zachowanie starej "klawiszologii", co znacznie usprawnia obsługę programu w nowym środowisku, za pomocą klawiatury. Istnieje także możliwość wyboru standardowej "klawiszologii" Windows.

3. Bogactwo mechanizmów dostępu do danych oraz ich analizy

Program wyposażono w bogaty system zapytań filtrujących, pozwalający na łatwe wyszukiwanie i selekcję informacji według dowolnych kryteriów. Użytkownik może na własny użytek zbudować dowolne wyrażenie filtrujące. Na szczególną uwagę zasługuje możliwość hierarchicznego segregowania danych poprzez drzewa filtrów, w które wyposażono większość okien programu. Mocną stroną programu jest również bogactwo zestawień i raportów wbudowanych jak również możliwości podpinania zewnętrznych zestawień. Program posiada również wbudowany kreator zestawień. Raporty mogą być przeglądane na ekranie, drukowane lub eksportowane do pliku.

4. Zaawansowany system zabezpieczeń

Każdy użytkownik programu ma przypisany unikatowy identyfikator i hasło oraz zostaje przydzielony do jednej lub też kilku grup użytkowników. Grupy odpowiadają funkcjom lub stanowiskom występującym w firmie. W ramach każdej grupy istnieje możliwość ograniczania dostępu do programu i danych na trzech niezależnych poziomach: menu, funkcji oraz zasobów. Daje to w konsekwencji możliwość stworzenia bardzo szczelnego systemu zabezpieczeń.

 


 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF- FaKir BUDŻET- Podstawowe funkcje

Ewidencja dokumentów
  • Dokumenty - W programie możliwe jest zarejestrowanie wszystkich typów dokumentów, prostych i złożonych, w tym dokumentów walutowych. Program posiada predefiniowany zestaw dokumentów, który może być dowolnie rozbudowany o własne typy dokumentów.
  • Dzienniki ? W programie jest możliwość utworzenia dowolnego zestawu dzienników. Po przypisaniu dokumentów do odpowiednich dzienników, mogą one być rejestrowane w sposób uporządkowany, w odpowiednich dziennikach.
  • Formuły automatycznego dekretowania ? pozwalają na automatyzację procesu rejestracji dokumentów.
  • Przeglądanie i analiza zaewidencjonowanych dokumentów ? program posiada rozbudowany moduł przeglądania dokumentów, który umożliwia dowolne filtrowanie, wybór dowolnych zestawów dokumentów i przeglądanie ich za dowolny okres i pod dowolnym katem.
  • Własne klasyfikacje użytkownika ? program umożliwia tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów oraz zapisów księgowych, które później można wykorzystać do odfiltrowania tych dokumentów lub zapisów w oknie przeglądarki lub na wydrukach.

 

Księga główna
  • Rozbudowane mechanizmy przeglądania księgi głównej ? okno przeglądarki księgi głównej wyposażone w rozbudowane mechanizmy zestawiania zapisów, obrotów i sald w oknie i na wydrukach. Zapisy można zestawiać wg. kont, okresów, MPK lub zestawić raport obrotów konta.
  • Wydruki ? program wyposażony jest komplet wydruków wymaganych przepisami prawa, wydruków statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
  • Automatyczne naliczanie obowiązkowej korekty kosztów podatkowych zgodnie z art. 15b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - program automatycznie nalicza korekty zarówno dla:
    • transakcji zakupu zaksięgowanych bezpośrednio w programie, najczęściej jednorazowo zaliczanych w koszty uzyskania przychodów,
    • transakcji zakupu towarów handlowych, najczęściej zaliczanych w koszty uzyskania przychodów odpowiednio do rozchodów / sprzedaży towarów handlowych;
  • Automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych ? w trakcie zamykania okresów możliwe jest wykonanie przez program automatycznych przeksięgowań, przeszacowań, a w trakcie zamykania roku obrachunkowego, dodatkowo automatycznie tworzony jest bilans otwarcia następnego roku. Bilans otwarcia może być wielokrotnie aktualizowany, aż do zamknięcia poprzedniego roku obrotowego.

 

Rozrachunki
  • Automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensata należności i zobowiązań,
  • Możliwość automatycznego rejestrowania i rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów, w tym walutowych. Dodatkowo dla rozrachunków walutowych, program umożliwiaautomatyczne naliczanie różnic kursowych.
  • Automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, not odsetkowych oraz naliczanie odsetek bezpośrednio z okna przeglądarki rozrachunków.
  • Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań.

 

Ewidencja VAT
  • Automatyczne ewidencjonowanie zapisów w rejestrze VAT podczas operacji dekretowania dokumentów.
  • Automatyczna kontrola zgodności kont księgi głównej z zapisami w rejestrach VAT.
  • Automatyczne tworzenie i drukowanie deklaracji VAT-7.
  • Automatyczne naliczanie korekt podatku VAT zgodnie z art. 89a i 89b ustawy o podatku od towarów i usług:
    • Podatku należnego zgodnie z art. 89a ustawy o podatku od towarów i usług, tzw. ulga na złe długi, wraz z automatycznym wypełnianiem zawiadomienia VAT-ZD;
    • Podatku naliczonego zgodnie z art. 89b ustawy o podatku od towarów i usług, tj. obowiązkowe obniżenie podatku naliczonego wynikającego z nierozliczonych transakcji zakupu po upływie 150 dni od terminu płatności;
  • Pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz transakcji wewnątrzwspólnotowych.
  • Możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
  • Możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o dane zawarte w rejestrach VAT.

 


 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF- FaKir BUDŻET - Automatyzacja pracy

  • Automaty księgujące VAT ? umożliwiają one zdefiniowanie dowolnej ilości schematów księgowań dokumentów. W trakcie rejestrowania dokumentów wystarczy wybrać odpowiedni schemat, po czym dokument może zostać w całości automatycznie zadekretowany.
  • Automatyczne, okresowe przeksięgowywanie i dekretowanie kosztów do rozliczenia w czasie i innych kwot rozliczanych w czasie. 
    Automaty księgujące programu umożliwiają zdefiniowanie planu przeksięgowań wskazanej kwoty w dekretowanym dokumencie. Plan przeksięgowań umożliwia rozłożenie jej na dowolną ilość okresów obrachunkowych i przypisania każdej pozycji odpowiedniego schematu przeksięgowania. Podczas zamykania okresów obrachunkowych, WF-FaKir umożliwia automatyczne tworzenie not księgowych zawierające wszystkie wymagane przeksięgowania kwot do rozliczenia w czasie, w danym okresie obrachunkowym.
  • Automatyczny import i dekretowanie dokumentów z systemu sprzedaży, kadrowo ? płacowego oraz zarządzania majątkiem firmy. Program WF-FaKir posiada wbudowane moduły automatycznego importu i dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów z powyższych aplikacji. W zależności od konfiguracji całego systemu, import dokumentów może odbywać się:
    • za pośrednictwem plików wymiany, gdy oba programy pracują w niezależnych bazach danych;
    • bezpośrednio, gdy oba programy pracują w jednej, wspólnej bazie danych (dotyczy wyłącznie w z programami systemu Asseco WAPRO).
    W modułach importu można definiować schematy dekretowania wszystkich importowanych dokumentów, w tym dynamicznie prowadzić obliczenia, tworzyć opisy importowanych dokumentów. Zakres automatyzacji tego procesu zależy od programu, z którym współpracuje WF-FaKir. Pełne możliwości automatyzacji wymiany danych możliwe są wyłącznie pomiędzy aplikacjami systemu Asseco WAPRO.
  • Automatyczne naliczanie:
    • obowiązkowej korekty kosztów podatkowych zgodnie z art. 15b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
    • korekt podatku VAT:
      • podstawy opodatkowania oraz podatku należnego zgodnie z art. 89a ustawy
  • Synchronizacja danych z pozostałymi aplikacjami systemu zarządzania firmą. Synchronizacja wspólnych danych jest możliwa wyłącznie pomiędzy aplikacjami systemu Asseco WAPRO.
  • Konwersja z WF-FaKir dla DOS. Program w pełni importuje wszystkie dane programu WF-FaKir dla DOS. Po konwersji danych jest natychmiast gotowy do kontynuowania pracy w nowym środowisku.
     
  • e-Archiwum - Moduł Zarządzania Dokumentami
    • Zapisywanie i przechowywanie e-Dokumentów
    • e-Faktury (faktury elektroniczne);
    • Kopie elektroniczne klasycznych dokumentów (skany dokumentów);
    • Zapisywanie dokumentów w kontekście:
      • Księgowanych dokumentów systemowych
      • Firmy
      • Kontrahentów
      • Pracowników
    • Dostęp do dokumentów bezpośrednio w interfejsie programu. Na przykład zapisane w e-Archiwum e-Dokumenty do dokumentów systemowych, w interfejsie programu stanowią załączniki do zaksięgowanych dokumentów, a podgląd dostępny jest po przyciśnięciu jednego przycisku;
    • W wybranym kontekście można zapisać dowolnie wiele e-Dokumentów;
    • W systemach, w których system zarządzania sprzedażą WF-Mag dla Windows pracuje na wspólnej bazie z systemem finansowo - księgowym WF-FaKir dla Windows, e-Dokumenty powiązane z dokumentami handlowymi w programie WF-Mag dla Windows, są automatycznie widoczne jako załączniki zaksięgowanych dokumentów w programie WF-FaKir dla Windows;

 


 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF- FaKir BUDŻET - Controlling

  • Miejsca Powstawania Kosztów ? program wyposażony jest w moduł umożliwiający definiowanie, obsługę i rozliczanie centrów kosztowych (MPK) wraz z ich analizą.
  • Plany budżetowe firmy ? program umożliwia tworzenia rocznych, lub częściowych planów budżetowych firmy z możliwością kontroli ich realizacji.
  • Analiza wskaźnikowa ? obsługa podstawowych wskaźników odpowiedzialnych za kondycję firmy (wskaźniki rentowności, płynności, aktywności, wydajności i wiele innych) wraz z możliwością śledzenia ich zmian w czasie.
  • Raporty i zestawienia ? Program umożliwia tworzenie zarówno raportów i zestawień, do których dane pobierane są, po odpowiednim odfiltrowaniu, bezpośrednio z bazy danych programu bez złożonych kalkulacji, jak raportów, w których prezentowane dane wymagają wstępnych obliczeń i kalkulacji.
    • Zestawienia danych - Poza bogatym zestawem dostarczanych z programem wydruków i zestawień, WF-FaKir umożliwia podłączenia własnych raportów wykonanych w technologii CRYSTAL REPORTS, lub modyfikacji istniejących raportów.
    • Kalkulacje i obliczenia - program posiada rozbudowany moduł umożliwiający tworzenie raportów prezentujących wyniki złożonych obliczeń i kalkulacji, na przykład rozbudowanego rachunku wyników uwzględniającego wiele rodzaje działalności, z wynikami pośrednimi lub inne. Moduł wyposażony jest zestaw formuł obliczeniowych, umożliwia również stosowanie obliczeń warunkowych.
  • Współpraca z programem WF-Analizy ? współpraca z programem WF-Analizy umożliwia tworzenie dodatkowych raportów i zestawień niedostępnych w programie WF-FaKir, w postaci zaawansowanych, wielowymiarowych analiz opartych o dane programu WF-Fakir dla Windows.

 


 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF- FaKir BUDŻET - Współpraca

  • Program WF-FaKir dla Windows w pełni integruje się z aplikacjami systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO:
    • Systemem zarządzania sprzedażą i magazynami ?WF-Mag dla Windows? (Poradnik)
    • Systemem zarządzania majątkiem firmy ?WF-bEST dla Windows?
    • Systemem kadrowo ? płacowym ?WF-Gang dla Windows"
    • Programem ?WF-Analizy dla Windows? przeznaczonym do tworzenia zaawansowanych, wielowymiarowych analiz opartych na danych programów ?WF-Mag dla Windows oraz ?WF-Fakir dla Windows?;
  • Wszystkie aplikacje mogą pracować na rozłącznych bazach danych lub na jednej, zsynchronizowanej bazie danych a współczesne technologie systemów komputerowych oraz łącz umożliwiają zarówno lokalny jak i zdalny dostęp do programów.
  • Jest zintegrowany z systemami bankowości internetowej, w zakresie dwukierunkowej wymiany danych:
    • iPKO biznes oferowanym przez PKO Bank Polski klientom instytucjonalnym. Informacja na temat certyfikatu znajduje się na stronie PKO Bank Polski.
    • PekaoBIZNES24 oferowanym przez Bank Pekao SA klientom korporacyjnym. Informacja na temat weryfikacji systemów w programie PekaoREADY znajduje się na stronie Banku Pekao SA.
  • Poprzez moduł e-Deklaracje wysyła deklaracje podatkowe na serwery Ministerstwa Finansów;
  • Automatycznie importuje kursy walut NBP;
  • Wariant BUDŻET ? eksportuje dane do systemu e-sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego Besti@.
  • Program jest w pełni zintegrowany ze środowiskiem Windows, co pozwala np. na przetwarzanie danych zawartych w bazie programu przy zastosowaniu standardowych aplikacji firmy Microsoft, jak np. MS Excel, MS Access itp.

 


 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF- FaKir BUDŻET - Wymagania sprzętowe

Instalacja jednostanowiskowa

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • Windows XP SP 3/Vista/Windows 7/Windows 8,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.
Instalacja wielostanowiskowa

Serwer:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 4 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • Windows 2012 Server,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy.

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
  • 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • Windows XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8.

 Praca w sieciach:

  • Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8
Pozostałe wymagania
  • Do użytkowania programu na komputerach z systemem Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych w wersji minimum MS SQL Server 2005.
  • Pełne wykorzystanie funkcjonalności wersji PRESTIŻ wymaga posiadania pakietu MS Excel lub MS Office w wersji XP lub późniejszej.

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF- FaKir BUDŻET - Przykładowe ekrany

 

 

Zapytaj o cenę swojej aktualizacji.

Wypełnienie poniższego formularza pozwoli nam przygotować dla Państwa specjalną ofertę na zakup aktualizacji. Prośba o wycenę nie jest równoznaczna ze złożeniem zamówienia na aktualizację.
captcha
Reload