Kursy i szkolenia
Aplikacje biurowe, lub systemy zarządzania wykorzystywane w przedsiębiorstwach, są nieocenionymi narzędziami ułatwiającymi pracę, a ich biegłe opanowanie, nierzadko decyduje o przewadze konkurencyjnej uzyskiwanej na rynku. Stopień znajomości, czy wiedza na temat sposobu wykorzystania konkretnego oprogramowania, wpływa na efektywność pracy użytkownika i decyduje o tym, czy nowa technologia będzie dla niego dobrodziejstwem, czy raczej zagrożeniem. Rozwój kompetencji ma zatem kluczowe znaczenie zarówno dla samego pracownika, będącego na co dzień użytkownikiem wielu programów, jak i zatrudniającej go instytucji, dla której człowiek jest przecież zasobem najcenniejszym.
Szkolenia są jednym z najefektywniejszych sposobów rozwoju firm i podnoszenia ich kompetencji poprzez inwestowanie w pracowników. Odgrywają bardzo istotną rolę, pomagają zaktualizować i ugruntować wiedzę oraz dostarczają nowych, bardziej efektywnych narzędzi do realizacji wyznaczonych celów. Model szkolenia, czy kursu powinien być odpowiednio dobrany do specyfiki i możliwości firmy. Organizowane przez nas szkolenia mają zazwyczaj charakter zamknięty. Temat szkolenia wybrany jest przez Klienta, a program dostosowany do specyfiki konkretnego podmiotu oraz uczestników szkolenia. Zajęcia realizowane są w siedzibie Klienta, lub w dowolnie wskazanym przez niego miejscu w Polsce. Możemy również sami zorganizować zaplecze szkoleniowe, po uprzednim ustaleniu szczegółów. Wspólnie z Klientem ustalany jest termin szkoleń, aby nie destabilizować normalnej pracy jego firmy. |
Prowadzimy również szkolenia otwarte, przeznaczone dla grup składających się z małej liczby uczestników.
Ze względu na indywidualny oraz bardzo elastyczny charakter, coraz większą popularnością cieszą się szkolenia on-line. Uczestnicy biorą udział w takim szkoleniu nie ruszając się z domu, czy z pracy; siedząc przed własnym komputerem, dla którego jedynym wymaganiem jest dostęp do sieci internet.
Tematyka wszystkich kursów i szkoleń prowadzonych przez naszą firmę związana jest z szeroko rozumianą informatyką. Program każdego kursu jest adekwatny do rzeczywistych potrzeb uczestników szkolenia i podzielony jest zazwyczaj na część teoretyczną i praktyczną. Szczególną uwagę koncentrujemy na praktycznym opanowaniu nauczanego materiału oraz na osiąganiu określonych umiejętności, zapewniających prawidłowy poziom wykonywania prac i zadań zawodowych.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Funkcjonowanie okienkowych systemów operacyjnych
- Kwestie bezpieczeństwa w pracy z komputerem
- Microsoft Excel (trzy poziomy zaawansowania)
- Microsoft Word (dwa poziomy zaawansowania)
- Obsługa urządzeń fiskalnych POSNET (brak szkolenia on-line)
- Obsługa systemu magazynowo-sprzedażowego Asseco WAPRO WF-Mag (dwa poziomy zaawansowania)
- Obsługa programu Książka Przychodów i Rozchodów Asseco WAPRO WF-KaPeR
- Obsługa programu kadrowo-płacowego Asseco WAPRO WF-GANG w wariancie dla Państwowej Straży Pożarnej
- Obsługa programu kadrowo-płacowego Asseco WAPRO WF-GANG (dwa poziomy zaawansowania)