• Asseco WAPRO
  • Nowoczesne systemy zarządzania

Sprzedaż i magazyn WF-Mag - Kartoteki programu

Spis treści

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

WF-Mag PRESTIŻ - Kartoteki

Kontrahenci
  • Zawiera dane:
    • Nazwa kontrahenta, adres rejestrowy, adres korespondencyjny oraz kartotekę historii ich zmian;
    • Numery NIP, REGON, identyfikatory ? ?Podatnik VAT?, ?Mały Podatnik?, ?Kontrahent UE? itp.;
  • Informacje o przynależności kontrahenta do różnych grup podziałów klasyfikacyjnych. Kontrahenci mogą być klasyfikowani w podziale na:
    • Typy takie jak dostawca, odbiorca, itp.;
    • Dowolnie tworzone grupy podziału klasyfikacyjnego, na przykład pod względem lokalizacji;
    • Dowolnie tworzone grupy cenowe kontrahentów (po odpowiednim zdefiniowaniu parametrów polityki cenowej w systemie, przynależność kontrahenta do odpowiedniej grupy decyduje o domyślnym sposobie naliczania cen sprzedaży, udzielaniu domyślnych rabatów w grupie a nawet może wpływać na indywidualne nazwy artykułów dla grupy);
  • Szereg danych i parametrów handlowych jak na przykład domyślne: rabat / narzut, sposób zapłaty, warunki kredytu kupieckiego, płatnik, kod kreskowy (do elektronicznej identyfikacji) i inne;
  • W kartotece każdemu kontrahentowi można przypisać dowolną ilość numerów kont bankowych;
  • W kartotece każdemu kontrahentowi można przypisać dowolną ilość kontaktów (imię, nazwisko, telefon, mail, uwagi);
  • W kartotece każdemu kontrahentowi można przypisać indywidualne ceny sprzedaży artykułów; Kartoteka zawiera aktualną informację o wartości punktów przyznanych w programie lojalnościowym z możliwością kontroli rejestru zapisów;
  • W kartotece istnieje możliwość wpisania treści informacji / powiadomienia, który będzie się pojawiał się na każdym stanowisku systemu, po wyborze danego kontrahenta na przykład podczas wprowadzania na dokument;
  • Kartoteka umożliwia również zablokowanie obrotu towarowego z danym kontrahentem, włączanie i wyłączanie udziału kontrahenta w programie lojalnościowym;
  • W kartotece istnieje możliwość zdefiniowania do 10 pól dodatkowych mogących przechowywać dowolne informacje. Pozwalają one rozszerzyć zakres przechowywanych danych w kartotece kontrahentów zgodnie z indywidualnymi potrzebami użytkownika programu;
  • W wariancie PRESTIŻ PLUS istnieje możliwość dodania do kartoteki dowolnej ilości tabel dodatkowych rozszerzających w sposób nieograniczony możliwość rozbudowy struktury danych kontrahenta;

 

Asortymentowa
  • Kartoteka zawiera podstawowe informacje o asortymencie jak nazwa, nazwa oryginalna, dwa indeksy (katalogowy i handlowy), informacje uzupełniające jak waga i wymiary, informację o lokalizacji towaru w magazynie, nazwę producenta, domyślne stawki VAT (zakupu i sprzedaży), SWW/KU, PKWiU, dane o ewentualnych certyfikatach, opis towaru w deklaracji INTRASTAT;
  • Każdemu asortymentowi można przypisać dowolną ilość kodów kreskowych;
  • Kartoteka umożliwia przypisanie pozycji asortymentowej do jednego z pięciu rodzajów asortymentów:
    • Towar,
    • Usługa,
    • Produkt,
    • Opakowanie,
    • Materiał,
    Dodatkowo ustawienie atrybutu ?Artykuł podlegający VAT - marża? określa czy sprzedaż artykułu ma podlegać opodatkowaniu podatkiem VAT na zasadach ogólnych czy też szczególnych VAT marża;
  • Kartoteka umożliwia przypisanie asortymentu do jednej z dowolnie zdefiniowanych kategorii asortymentowych oraz jednej z dowolnie zdefiniowanych kategorii wielopoziomowych;
  • Każdemu asortymentowi można przypisać różne jednostki miary dla zakupu, magazynowania i sprzedaży. Podczas dokonywania tych operacji jednostki są automatycznie przeliczane. Każdej grupie jednostek można przypisać wiele różnych jednostek jak np. jednostki wielokrotne i inne;
  • Każdemu asortymentowi można przypisać dowolną ilość rubryk cenowych. Domyślne rubryki cenowe proponowane przez program to: cena detaliczna, cena hurtowa, cena specjalna. Program umożliwia definiowanie dodatkowych, własnych rubryk cenowych. Wszystkie ceny przeliczane są automatycznie;
  • W kartotece można przypisać asortyment do grup cenowych kontrahentów oraz do indywidualnych cenników kontrahentów;
  • W kartotece istnieje możliwość zdefiniowania parametrów akcji promocyjnych dotyczących danego asortymentu (okres obowiązywania oraz ceny sprzedaży);
  • W kartotece istnieje możliwość przypisania do danej pozycji asortymentowej listy zamienników, zdefiniowania parametrów sprzedaży wiązanej, powiązanie pozycji asortymentowej z odpowiednimi opakowaniami;
  • W kartotece istnieje możliwość wpisania treści ostrzeżenia / powiadomienia, które będzie się pojawiało w momencie wyboru pozycji asortymentowej z listy;
  • W kartotece istnieje możliwość przypisania zdjęć do danej pozycji asortymentowej oraz wpisania opisu tekstowego asortymentu, który będzie się pojawiał na formatce informacji o asortymencie w różnych miejscach programu;
  • W kartotece istnieje możliwość zdefiniowania kilku parametrów, których ustawienie wpływa na sposób obsługi danej pozycji asortymentowej w systemie. Należą do nich miedzy innymi: opcja wyboru algorytmu naliczania cen sprzedaży po zmianie ceny zakupu (przeliczenie nowych cen sprzedaży zgodnie z zdefiniowanymi narzutami lub zachowanie stałej ceny sprzedaży niezależnie od zmiany ceny zakupu), ?Blokuj obrót magazynowy?, poziom stanów minimalnych i maksymalnych, ?Wyłącz cenniki indywidualne?, ?Wymuszaj wybór z dostawy?, ?Włącz rabatowanie?, ?Udział w programie lojalnościowym?, parametry naliczania na dokumentach sprzedaży kosztu gospodarowania odpadami i inne;
  • Pola dodatkowe ? 10 pól przeznaczonych do dowolnego zdefiniowania przez użytkownika, pozwalających rozszerzyć zakres przechowywanych danych w kartotece asortymentowej;
  • W wariancie PRESTIŻ PLUS istnieje możliwość dodania do kartoteki dowolnej ilości tabel dodatkowych rozszerzających w sposób nieograniczony możliwość rozbudowy struktury danych asortymentu;

 

Pozostałe kartoteki

Kategorie asortymentowe ? program umożliwia zdefiniowania nieograniczonej ilości pozycji kategorii asortymentowych oraz podziału kategorii asortymentowych na dowolnie zdefiniowane grupy. Każda kategoria asortymentowa ma możliwość przypisania indywidualnych definicji naliczania rubryk cenowych. Każda nowo rejestrowana pozycja asortymentowa w danej kategorii asortymentowej będzie przyjmować je jako domyślne definicje rubryk cenowych (oczywiście każda definicja może zostać indywidualnie zmieniona). Parametry konfiguracyjne programu umożliwiają uruchomienie funkcji, która spowoduje, że przy przenoszeniu pozycji asortymentowej z jednej kategorii do drugiej, ceny sprzedaży mogą być opcjonalnie przeliczanie zgodnie z definicja rubryk cenowych docelowej kategorii asortymentowej.

Kategorie wielopoziomowe ? program umożliwia niezależne kategoryzowanie asortymentu wg dowolnie definiowanych przez użytkownika kategorii wielopoziomowych. Kategorie te umożliwiają tworzenie hierarchicznej struktury kategorii z dowolnym stopniem zagłębienia pod kategorii. 

Kartoteka kursów walut ? umożliwia rejestrację bieżących kursów walut, które wykorzystywane są w programie do wykonywania wszelkich przeliczeń walutowych. Kartoteka przechowuje kursy archiwalne. 

Kartoteka jednostek miar ? rejestruje wszystkie wykorzystywane w systemie jednostki oraz wzajemne zależności jednostek powiązanych. Kartoteka jest źródłem danych wykorzystywanym w kartotece asortymentowej do zarejestrowania jednostek zakupu, magazynowania i sprzedaży pozycji asortymentowych. 

Kartoteki pomocnicze - ?Dokumenty magazynowe?, ?Dokumenty handlowe?, ?Zamówienia?, ?Dokumenty finansowe?, ?Rozrachunki?, ?Stawki VAT?, ?Ceny?, ?Klasyfikacja kontrahentów?, ?Grupy kontrahentów?.

 

Zapytaj o cenę swojej aktualizacji.

Wypełnienie poniższego formularza pozwoli nam przygotować dla Państwa specjalną ofertę na zakup aktualizacji. Prośba o wycenę nie jest równoznaczna ze złożeniem zamówienia na aktualizację.
captcha
Reload